Rabu, 23 Januari 2013

Awesome Photo Contest by Shadhira

Posted by Emmymazli at 2:28 PTG
Salam semua...

Today aku cuba blogwalking kengkawan blogger lain.  So terjumpa la contest ni... just nak hilangkan boring di waktu rehat tenghari ni so aku pun nak cuba nasib mana tau rezeki aku.... Kepada kengkawan lain yang nak cuba nasib sama-sama... boleh la klik kat sticky post ni ekkk.... ^_^


Untuk contest ni..... aku pertaruhkan gambar di bawah ini.  Hopefully adalah rezeki aku hendaknya....

Gambar ini diambil selepas tamat melakukan persembahan untuk Pertandingan Koir Inovasi NRE 2012.  Walaupun masa ni belum tahu keputusan pertandingan ketika itu.... tapi kami rasa sangat happy kerana dapat mempersembahkan nyanyian kami dengan baik.  Untuk capai ke tahap ini.... pelbagai rintangan dan dugaan yang kami lalui.... Alhamdulillah... gelaran Juara akhirnya dapat kami perolehi setelah beberapa tahun berusaha.  Syukur!!  

Nak tau story full... boleh tengok SINI >>

Sahabat-sahabat koirku....
Tak kira junior atau senior.... tak kira orang lama atau orang baru....
Aku bangga mengenali kalian melalui minat yang sama....
Gambar ini bukti perit jerih yang kita lalui selama beberapa tahun....
Akhirnya terbayar juga segala penat lelah kita dengan gelaran Juara....!! 
Mungkin ini pertaruhan terakhir aku bersama kalian.... 
Namun, kenangan manis ini dan ikatan persahabatan yang terukir tidak akanku lupa sampai bila-bila... 
Sayang kalian semua.... 

Emmymazli nak tag RIENA

2 comments:

Shad on 30 Januari 2013 pada 1:23 PTG berkata...

tq sis sbb sudi join.. and good luck.. :)

Emmymazli on 30 Januari 2013 pada 4:42 PTG berkata...

Orait.... Thanks yaa..

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...