Jumaat, 4 Januari 2013

Mood Update Entry Tahun Lepas

Posted by Emmymazli at 1:58 PTG
Salam semua...

Diwaktu-waktu  begini di hari Jumaat time lunch tengahari ni... aku tengah bermood nak update entry tahun lepas yang tak sempat aku nak siapkan. Hari rajin sedunia aku kot walaupun mood aku tersentap juga pagi tadi dek boss aku... huhuhu.

Sebenarnya....  Entry-entry aku yang tak siap tu dah siap tajuk .... gambar-gambar pon ada.... ada certain entry tu aku dah draf siap-siap word yang aku nak cakap tapi tak lengkap... Hahaha... entry tu pulak ada yang zaman tok kaduk.... dari awal tahun pon ada.... kisah raya la bagai... Ini la bahana berblogging ikut mood.  Poyo gilerkan... bukan apa... aku gagah nak settlekan entry aku yang tak siap sebenarnya nak capaikan hajat.... kot-kot tak ada la umur aku tu nanti.... boleh la keluarga dan kengkawan lain baca entry aku yang mungkin ada kaitan dengan diorang.... Lagipun kenangan juga untuk aku.... dapat baca balik kisah lama.... kan kan kan....

So kalau-kalau korang rasa entry lapuk yang akan aku update jap lagi ni mengganggu korang... sorry banyak-banyak yer.   Ini just ingatan  untuk aku.... 
Nantikan entry aku seterusnyer yer.... Chau chin chau

2 comments:

MalizaMah on 8 Januari 2013 pada 4:47 PTG berkata...

buat kunjungan balas ke sini. heeeee

Syamimi Saad on 8 Januari 2013 pada 8:16 PTG berkata...

mesti bnyak entry nya tu kan..hehe

ditag :)

http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/01/25-random-facts-about-me.html

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...