Selasa, 29 Januari 2013

January 2013 Blog Giveaway

Posted by Emmymazli at 4:01 PTG
ﺒﺴﻡﷲﺍﻠﺮﺣﻣﻦﺍﻠﺮﺣﻴﻡ

Klik kat banner ni ekk untuk tahu lebih lanjut mengenai GA ni

Salam semua

Giveaway yang aku joint kali ni adalah dari blogger bernama Lin (klik sini) yang menjalankan business Handmade Greeting Cards.  Memang cantik-cantik kad yang dibuat oleh Lin sepanjang aku follow dia.... Korang tengoklah sendiri hasil kerja Lin ni dalam blog dia.  Dan Lin ni yang bagusnya.... setiap bulan dia buat Giveaway.... so sesiapa yang bernasib baik... memang beruntung lah dapat giveaway hasil kerja tangannya.  Hmmm.... bila la nak turn aku ni...? Moga-moga ada peluang aku nak dapat giveaway ni.... boleh bagi kat hubby masa birthday dia nanti.... ﺇﻦﺸﺎﺀﷲ

4 comments:

Farah Waheda Wahid on 29 Januari 2013 pada 4:09 PTG berkata...

wah super duper rajinnya dia hari ni...ekekekeke...

intanfirdaus247 on 30 Januari 2013 pada 1:14 PG berkata...

Salam emmy...:) salam kunjung ke sini..terima kasih yer sudi join GA kak intan yg x seberapa n.really appreciate...good luck ye dear..:)

Emmymazli on 30 Januari 2013 pada 4:32 PTG berkata...

Kan... Kan... Kann..... Hehehehhe... Tetiba lak rajin harini Farah oiiii.... 2 harini boss takder... Outstation.... Tu yg layan GA & Contest... Melayan keboringan....

Emmymazli on 30 Januari 2013 pada 4:33 PTG berkata...

Wsalam.... Tq kak...

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...