Rabu, 2 Januari 2013

Shopping Koleksi Setem

Posted by Emmymazli at 11:19 PG
Salam semua....

Huhuhu.... Entry pertama di 2013 patutnya pasal azam kita atau sesi persekolahan anak-anak.  Tapi aku dok story pasal keloratan pergi post office menshopping koleksi setem yang menjadi hobi aku sejak kecil. Hihihi.... Terlokop duit aku harini... Maklumlah... Dah lama tak beli setem.  So rambang mata tengok setem limited edition yang dijual kat post office tu .... Nasiblah duit tak berapa banyak.... Kalau tau mau banyak lagi aku beli. Huhuhu....

Oklah.... Chau dulu... Wait for next entry yer...

3 comments:

Farah Waheda Wahid on 2 Januari 2013 pada 12:25 PTG berkata...

x tau dah mana stamp book saya yang saya kumpul dari kecik saya letak...nak kena geledah dalam stor...takut masa pindah dulu terbuang...

tapi collect stamp ni best kan?

Emmymazli on 2 Januari 2013 pada 12:54 PTG berkata...

Hehehe.... Better cari balik... Seronok tengok stamp lama2. Tp mmg best collect stamps... Heheheh....

ini rizal on 4 Januari 2013 pada 11:43 PG berkata...

Setem nih Stamp ya = perangko ??
Gambarnya kurang dekat nih, pengen tahu perangko malaysia

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...