Rabu, 30 Januari 2013

Tershopping Juga Akhirnya.....

Posted by Emmymazli at 3:58 PTG
Salam petang semua....

Hmmm..... saja nak merapu di petang hari ni..... bukan apa.... bila boss takder je mula la keboringan tahap gaban tu melanda kat aku ni..... Anyway.... tadi tengahari aku telah ke MOA.  Kebetulan aku dengar ada Jualan Puspanita.... so niat hati tu nak ronda-ronda jer la menghilangkan mengantuk dan cari bahan untuk mulut ni mengunyil.  Dalam dok tahan-tahan hati nak membeli perkara tak sepatutnya terutama tudung la kan sebab aku memang berniat nak beli tudung pon pada asalnya tapi takder pula berkenan di hati..... boleh pulak kat hujung-hujung gerai on the way nak balik tu aku terberhenti di kedai brooch.  Adehh.... dalam kata nak beli... tak nak beli.... akhirnya terbeli la jugak.... hmmm... godaan semua nih!!  Walaupun aku  berbelanja hanya RM15.... tapi geram juga dalam hati sebab tak boleh nak menahan diri untuk membeli tanpa berfikir panjang..... pantang nampak cantik dan murah jer.... terus grab!!... Hisshhh!!!  Sabo jer laaa...

Hmmm... korang nampakkan brooch aku tu.... perasan tak semuanya berbatu putih...?? Saja aku beli semuanya warna putih dan tak pilih yang colorfull... senang aku nak capai dan nak matchkan warna tudung nanti.... Tak kuasa pula aku nak belek-belek warna brooch...hehehhehe!!  Aku ni kan simple jer orangnya.... Bluekkkk!!! Hahahha..... 

Oklah... sekian merapu aku untuk hari ini.... tataaaa.....

2 comments:

Farah Waheda Wahid on 30 Januari 2013 pada 4:08 PTG berkata...

cantiklah...

Emmymazli on 30 Januari 2013 pada 4:29 PTG berkata...

Tq Farah.... Simple jer tu yang....

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...