Khamis, 17 Januari 2013

Zaman Hingusan.....

Posted by Emmymazli at 1:31 PG
Aduhhhhh.... tergelak sengsorang aku bila pertama kali tengok gambar zaman tok kadok ni..... boleh pula bekas kawan sekelas aku ni buka memori zaman berhingus kat dalam FB.... hahahah.... malu pon ada wei.... masa aku nak masukkan gambar ni.... puaslah aku fikir banyak kali nak letak dalam entri blog aku atau tidak... bukan apa... masa letak kan dalam FB pon berjela-jela komennya.... ni kang letak kat blog mau kena bahan gelak lagi... heheheh!  Old skool kan gambo ni...?? Kehkehkeh!!
Kalau kengkawan terer... cer cari aku yang mana 1??? Hahahah.... Asal tengok gambo ni jer pon aku dah rasa nak tergelak.... macam-macam kategori boleh buat merujuk pada gambo ni.... Kategori sapa paling cun dan hensem.... kategori dahi siapa paling jendol... kategori telinga siapa paling capang... kategori pipi siapa paling cembong... kategori siapa paling cute... kategori siapa paling hitam.....ehhh... macam-macam la.... hahahah..... confirm ada 2-3 orang dapat memegang takhta kategori terbanyak.  Kihkihkih!!!

Apa pon.... masa kat dalam FB sahabat aku sebelum ni pon... dah macam-macam citer dan rahsia masa zaman sekolah tu keluar yang before ni even aku dan rakan-rakan lain tak tahu pon hanya kerana 1 gambar ni... hanya tuan empunya diri dan rakan subahat jer tahu.... hahahah.... nasib baik aku tak kena bahan.... aku jadi tukang baca dan tukang gelak jer la... apa pon.... gambar ni betul-betul reminds me of everything.... Sebenarnya... ni gambar kelas aku masa darjah 2 Kuning di Sekolah Kebangsaan Kampung Jawa Segamat. Tak semua dalam ni aku ingat nama-nama mereka kecuali yang sama-sama bersekolah agama dengan aku hingga sekolah menengah.  Yang lainnya atas faktor aku berpindah ke Sek. Ren. Keb. Canossian Convent Segamat masa darjah 3 tu yang aku tak boleh nak ingat semuanya.  Thanks kepada sahabat-sahabat bernama Nordiana Adam, Noor Amin dan yang lain-lain tu yang remindkan aku nama-nama diorang ni... Almaklum lee... urat beranak dah banyak putus... banyak juga la lupanya....heheheh.... 

Apa pon.... Thanks & kredit to K Anuwar untuk gambar ni.  Gambar ni benar-benar menggamit kenangan zaman hingusan.  Thanks beb!! ^_^

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...