Rabu, 16 Januari 2013

Dulu di Pentas.. Sekarang Penonton

Posted by Emmymazli at 5:43 PTG
Dalam sibuk membelek gambar dalan telefon ni.... terbuka pula gambar yang aku sempat snap semalam.  Gambar kawan-kawan aku di pentas sedang berkoir.  Huhuhu.... sedeyyy.... terharu semua ada la... dulu aku di atas... sekarang aku penonton pula.... things change right?? So aku kena face it... 

Semalam aku sempat melepak dengan kengkawan koir di belakang pentas sebelum dan selepas menyanyi... rindu cam biase nak menyanyi... tapi kena terima hakikat aku telah undur diri... ada teman yang ajak menyanyi untuk event bahagian diorang bulan depan... nampaknya kena fikirkan dulu.... huhuhu.... banyak benda yang aku kena ambil kira.... tengoklah camner nanti yer.....
Nota: sahabat koir aku kata.... tak penuh stage tu bila punggung aku yang macam JLo ni takder.... tak boleh laga-laga punggong katanya.... hahahha..... sabo jer laaa....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...