Isnin, 14 Januari 2013

Alhamdulillah... Berjaya dapat follower ke 200

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 10:56 PTG
Reactions: 
Alhamdulillah.... semenjak aku menganjurkan segmen ni dan join segmen dari sahabat blogger lain.... follower aku meningkat sedikit demi sedikit walau tak sekencang mana... heheheh.... tapi aku tetap syukur ada sahabat-sahabat luar yang menyokong.... thanks banyak-banyak....  

Aku tercaptured.... Follower ke 200 ialah Atiqah Diyana.  Thanks dik!!!  Thanks juga kepada rakan-rakan blogger lain yang support Emmymazli.  Love u all!!! Muachhh!!!

4 comments:

Farah Waheda Wahid on 15 Januari 2013 1:53 PG berkata...

congrats dear... ^_^

EMMYMAZLI on 15 Januari 2013 7:14 PG berkata...

Tq dear farah....

inasazali on 15 Januari 2013 7:27 PG berkata...

wah..follower dh smpai 200..tahniah...

EMMYMAZLI on 15 Januari 2013 11:13 PG berkata...

Tq Ina... Alhamdulillah....

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...