Jumaat, 4 Januari 2013

Sesi Persekolahan 2013

Posted by Emmymazli at 12:00 PTG
Salam semua...

Haaa.... harini baru sibuk nak masuk entry pasal anak sekolah.... hehehhehe... Semalam...  lepas pergi hantar anak di sekolah dan ke pejabat pos sambil sempat ambil gambar dan buat short entry pasal koleksi setem aku tu... punyalah hakak ni bz giler.  Ke sana kemari.... pastu aku terus pewaii (letih tak hengat).  Maka today jer laa hakak ni takder kerja sangat so baru hakak nak update kisah anak-anak gi sekolah di tahun 2013.

As usual... budak-budak nikan awal-awal tahun excited terlebih nak pergi sekolah.  Baju kemas... kasut bersih... yang tak tahan tu.... jadual pelajaran tak dapat lagi pon dah loghat bawa buku sebeban... Naik bongkok aku tengok si Kimie dan Hanum bawa buku... hahahahha
Hari pertama persekolahan 2013
Seperti tahun lepas... aku dan hubby sengaja cuti menghantar anak sekolah di hari pertama persekolahan.... layan join perhimpunan sekolah dan mendengar taklimat dari guru bersar dan sebagainya.  So far, memang takder masalah lah kalau parents yang hantar anak-anak dah besar ni... cuma yang menjadi masalah ni parents yang menghantar anak di darjah 1.  Adeh.... macam-macam ragam aku tengok!!  Hahahha.... Nasib baik la anak-anak aku masa darjah 1 dulu takder hal... macho jer gayanya....
Perhimpunan sekolah pertama 2013
Alhamdulillah.... selesai perhimpunan sekolah dan memastikan anak-anak selamat masuk ke kelas masing-masing dan mengenali siapa cikgu kelas diorang... baru aku dan hubby rasa senang hati.... baru  boleh pergi breakfast dan uruskan urusan yang perlu didahulukan.  Ehh lupa nak bagitau... aku tak pasti pula kat sekolah lain macam mana yer.... Di sekolah anak-anak aku di SK Cyberjaya cikgu-cikgu diorang tak minta yuran pendaftaran persekolahan pon. Hmmm... aku yang salah dengar ke atau pun mostly sekolah ada yang macam tu...??  Kalau ada sesiapa tahu sebabnya korang roger aku  yer.... Hehehhe....
Oklahhh... sekian dulu untuk kalini....

3 comments:

mujagirl92 on 8 Januari 2013 pada 4:33 PTG berkata...

publish je entry ape pun,, blog kita kan,, hehe

Mimie on 8 Januari 2013 pada 9:54 PTG berkata...

same mcm sy la..kdg2 tak terpublish entry yg dah siap taip...

Emmymazli on 9 Januari 2013 pada 9:13 PG berkata...

nurmujahidah dan mimie.... hehehe.... ada geng rupanya.... mmg nak publish entry apa pon... tapi kadang tu.. idea melambak... mencurah-curah...ada jer nak story... but in the end masa menaip tu.. "esok la sambung..." haa... apa lagi... mmg esok dan esok... dan esok lagi la jawabnya... hahahahah

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...