Isnin, 21 Januari 2013

Blog Saya Di Skodeng

Posted by Emmymazli at 11:35 PG
Assalamualaikum semua...

Hmmm.... harini aku baru berkesempatan untuk buka blog sepenuhnya.  Kalau kat rumah tu... nak buka laptop jer dah berebut dengan anak-anak dan hubby.  Sabo jer la...

Entah macam mana masa aku nak masukkan entri pasal Karnival Pelancaran Kempen Promosi Visit Malaysia Year 2014 tu... baru terperasan dekat Shoutbox ada Secret Admirer yang datang singgah.  Bila buka jer link tersebut rupanya ada insan yang sudi skodeng blog aku ni untuk diriview.

Kalau korang nak tau lebih lanjut... just klik la kat gambar tu...
Apa-apa pun, terima kasihlah Ana tuan empunya blog kerana sudi terjah blog kita ni yer.. Apa pon komen anda tentang blog saya ni... saya amat hargai dan saya memang sedang merangka untuk memperkemaskan blog saya ni dengan bantuan seorang rakan kelak.  Terima kasih di atas komen anda.

^_^

2 comments:

Farah Waheda Wahid on 21 Januari 2013 pada 12:01 PTG berkata...

skodeng untuk kebaikan takpe... ^_^ he he he...

Emmymazli on 30 Januari 2013 pada 4:43 PTG berkata...

Hehehehe.... Betul.. Betul... Betul....

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...