Isnin, 3 Mac 2014

Alhamdulillah Hanum Terpilih

Posted by Emmymazli at 3:42 PTG
Salam semua ... harini baru berkelapangan nak share my happines. Bukan apa ... taknak la nanti kata aku ni beria-ia sedangkan anak aku blom apa-apa pon. Anyway ... sebenarnya ... aku adalah story (klik kat sini) pasal kesedihan aku yang anak-anak aku tak lepas selection taekwondo. So .. aku ni malas la nak fikir sangat. Hantar jer budak-budak tu ke kelas as usual. Hari Rabu 26.2.2014 yang lepas, tamat jer kelas Hanum bagi aku surat dari Sir Muhin diorang mengenai invitation untuk bermain dalam 1st Leg of the Sport Excel-NSC-Milo-TM Junior and Senior Taekwondo Circuit 2014. Alhamdulillah sangat-sangat ... sayangnya Kimie jer tak berpeluang. Takpe laa ... at least salah seorang dapat pon aku dah bersyukur. Walaupun Hanum terpilih ... dia kena buktikan yang dia layak untuk menyertai pertandingan ni. At least dapat gangsa pon dah cukup baik. Tapi biarlah kalau nak achive kena gold medal.

So kengkawan ... doakanlah yer anak aku mampu pergi jauh.... Amin...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...