Khamis, 13 Mac 2014

Dah Lepaskan Anak Gucci Kepada Tuan Baru

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 10:52 PG
Reactions: 
Hmmmm... nak kata sedih pon tak juga tapi aku tumpang gembira.... akhirnya dapat serahkan 2 ekor anak Gucci dan Cimong kepada tuan baru yang mengharapkan kucing baru dalam rumah.  Tuan baru ni gile kucing... so diorang memang menanti 2 ekor ni datang sejak umur kucing ni 2 bulan lagi.... so genap 3 bulan lebih aku serah pada tuan baru... Tengok kucing-kucing... comelkan....
Sekarang dah di rumah baru..... tuan baru pon happy... siap dah ready nama diorang lak tu....


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...