Selasa, 25 Mac 2014

Advance Birthday Present From Hubby

Posted by Emmymazli at 10:23 PTG
Alhamdulillah.... Happy sangat harini sebab dapat birthday present in advance from hubby... Maybe it will be hadiah raya juga kot.  Hehehehe.

Alkisahnya today aku ni berjalan membuang masa di Spektrum Ampang sambil menunggu anak-anak training sparring taekwondo.  Memang tak terniat nak shopping but actually just nak jalan-jalan mengisi masa kami.  Sekali jalan dok jalan aku ternampak beg ni... u know what... terus jatuh hati okeyyy!!!  Korang please jangan gelakkan aku yer... as usual  taste aku bukan type yang feminin but taste aku more childish and more teenangers... whatever!!! Janji kat mata aku santekkk!!! 

Then aku meriki harga... RM229 ko!!!  Memang rasa tak mampu nak beli on the spot coz banyak tanggungan hakak bulan ni walau baru jer gaji... Pujuk-pujuk sales girl tu dapatlah RM200.  But still hakak tak mampu.... huhuhu..... sadiskan... niatnya nak deposit jer dulu then next month baru ambil.  Kebetulan ku memang selalu ke situ.

Hmmmm... tapi aku kena fikir masak-masak!! Deposit pon duit.. banyak kena fikir ikut kemampuan hakak dik oiii.  So aku decide untuk round dulu untuk berfikir.

Dalam round tu aku story kat hubby yang aku berkenan sangat beg tu.  Try nak pujuk la kengkununnya tu.  Hubby sedia maklum aku ni memang payah nak beli handbag coz taste aku agak childish.  Setahun hingga dua tahun pon susah nak beli.  Aku hanya akan beli beg tu kalau ia comel, got diamond, got riben and mudah di bawa kehulu kehilir dalam semua situasi.  And it will always black! Selalunya... beg dah jahanam baru aku beli baru.  Aku bukan jenis wanita yang ada koleksi handbeg.  Biarlah orang kata aku takde kelas tapi aku berbelanja ikut kemampuan aku. 

Disebabkan hubby kesian tengok aku yang terus teruja dengan beg tu, dia bawa aku pusing balik di kedai handbag tu dan try minta price as lower as he can coz tak perlu deposit.  Pay by cash on the spot. At last dapat harga yang dijangka but pada aku it still expensive.   Anyway... after amoi tu membungkus beg aku dan serahkan beg tu kat tangan aku... he said that "So thats ur birthday present.  Kesian bini aku."   Aku sengih je and say so much thanks...

Wehuuuu.... Syukurrrr.... birthday aku nanti baru pakai... then simpan balik for raya.  Hehehehe.   Now I'm comfortable using my Hello Kitty Harrods handbag pemberian Yat dari London. Thank you yunk!!!!  Love u!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...