Isnin, 18 Februari 2013

Menang Holiday GiveAway by Sally Samsaiman (Part 2)

Posted by Emmymazli at 11:00 PG
Salam semua

Alhamdulillah.... Lupa aku nak bagitau hari Jumaat lepas yang aku sebenarnya baru tahu yang aku telah berjaya memenangi Holiday GiveAway by Sally Samsaiman (Part 2) dalam Segmen yang aku buat untuk join ni.  Huhuhu.... Tak sangka pula dapat..... hikhikhik... Kalau ikutkan dah tamat dah time untuk redeem hadiah tu... tapi setelah aku email pada Cik Sally yang aku tak perasan email tu dan kebetulan pula dia pon tengah on the way nak post  hadiah... so ada la rezeki untuk aku.  Hehehehe....

Walaupun dapat fridge magnet jer dari Bandung... tapi aku dah cukup bersyukur dan tak sangka pula murah rezeki lately ni sejak join segmen kengkawan blogger.... Harap-harap ada lagi la rezeki Emmy hendaknya selepas ini di dalam mana-mana segmen yang aku join.  Apa pon.... Alhamdulillah....

Thanks yer Cik Sally... Tengah tunggu parcel dari Cik Sally ni sampai ke rumah.... huhuhu... nanti Emmy update kat sini yer... 

4 comments:

AcuRose on 18 Februari 2013 pada 1:06 PTG berkata...

Congrats Emmy! :)

Emmymazli on 18 Februari 2013 pada 7:47 PTG berkata...

Tq Acu.. ^_^

Sally Samsaiman on 26 Februari 2013 pada 2:43 PTG berkata...

dah sampai ke parcel nya...? sally pakai pos express jer :)

Emmymazli on 26 Februari 2013 pada 2:55 PTG berkata...

dah... tq so much... tp tak dan nak masukkan dlm blog sbb hp problem... gambar pula kat dlm phone...huhuh..

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...