Selasa, 5 Februari 2013

Aku Salah Satu Pemenang 1st Giveaway By Puterikasih.com

Posted by Emmymazli at 2:40 PTG
Salam semua... 

Aku baru terperasan tadi bila aku check Shoutbox blog aku yang aku telah menang hadiah dari http://www.puterikasih.com  untuk segmen dia "1st Giveaway By Puterikasih.com".  Walaupun hadiahnya yang aku dapat tu kecil tapi aku rasa terharu sangat sebab pertama kali dapat hadiah dari penyertaan contest or GA dari blogger.  Thanks kepada http://www.puterikasih.com. Aku akan hantar detail secepat mungkin untuk redeem hadiah tu.... wehuuuuu!!!
 
 


16 Februari 2013

Alhamdulillah.... hadiah top up yang dijanjikan dah pon aku terima... inilah buktinya... hehehhe... happy....!!


3 comments:

Farah Waheda Wahid on 5 Februari 2013 pada 2:47 PTG berkata...

congrats dear...

Emmymazli on 18 Februari 2013 pada 6:11 PTG berkata...

Tq dear farah... ^_^

Tanpa Nama berkata...

bape clothing
kobe
yeezy 380
jordan outlet
off white jordan
off white clothing
off white hoodie
yeezy 350 v2
bape
bape outlet

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...