Rabu, 20 Februari 2013

First Giveaway By Wawa Rosli

Posted by Emmymazli at 4:19 PTG
ﺒﺴﻡﷲﺍﻠﺮﺣﻣﻦﺍﻠﺮﺣﻴﻡ

Salam....

Kali ni aku nak join GA dari adik Wawa pula.... hmmm... adik Wawa ni nak bagi Ory Perfume kat blogger bertuah... hoiyeeee.... kata adik Wawa, perfume yang dia nak hadiahkan ni adalah dari produk orang yang sama buat One Drop Perfume tu.... hihihih..... musti wangikan....
Ory Pefume yang adik Wawa nak hadiahkan
Berbalik kepada GA adik Wawa, salah satu syarat GA Wawa ni, dia minta peserta bagitau nak perfume yang mana satu dari list dia iaitu Paris Hilton, Apple Green, Fantasy dan Maria Sharapova... Errkkk??? Camner aku nak bagi tau ekk... aku bau perfume tu pon tak pernah test... hihihi... Yang aku tau wangi sudahhhh.... Apa pon adik Wawa cayang.... Kalau dah rezeki akak dapat GA ni... akak terima jer seadanya mana-mana yang adik Wawa bagi.  Syukurrrr!!!

So blogger di luar sana... sapa yang berminat dengan wangi-wangian... jom la join GA adik Wawa ni... klik jer kat  banner di atas tu....  kalau tak rezeki aku mungkin rezeki korang pulakan.... Rezeki ada dimana-mana.... 

p/s:  Moga ada rezeki untukku..... ﺇﻦﺸﺎﺀﷲ


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...