Jumaat, 1 Februari 2013

Birthday Alya

Posted by Emmymazli at 12:24 PTG
Salam semua...

Today just nak tulis simple story pasal celebrate birthday anak buah aku Alya.  Dah berkurun baru nak letak story..huhuhu... 

Sebenarnya story clebrate birthday ni masa sehari lepas Maulidur Rasul haritu.  Kebetulan mama aku berpindah ke rumah baru... jadi dah penat-penat berkemas... so my sis Angah nak belanja makanlah sambil celebrate birthday Alya yang ke 5 tahun secara sederhana.  Actually... Birthday Alya jatuh pada 28 Januari tapi saja Angah celebrate awal memandangkan ramai yang ada di kampung... so saja celebrate skali bagi meriah.
Dalam kata sederhana tu.... muai jugakla hadiah birthday yang Alya dapat dari family.  Macam-macam ado!! Huhuhu... Si adik Sarah pon cam jeles jer tengok kakak dapat hadiah mainan banyak... Nak tumpang sekaki main skali si Alya pula dok buat muka masam.  Tapi Sarah peduli apa... dah merajuk bagai so si Hanum dan Kimie kenalah jadi tukang melayan karenah adik-adik diorang ni.  
Dalam sibuk celebrate birthday Alya.... mak sedara aku Bik Limah merangkap Nenekda diorang tak lupa bagi hadiah khas juga untuk Hanum dan Kimie.  Tak la anak-anak aku melopongkan.... Suka la budak-budak ni bila Nenekda bagi hadiah.  
Paling tak tahan tu ada kanak-kanak ganyut yang lebih lorat dari Sarah dan Alya yang melayan hadiah permainan tu... hahahha.... cer tengok gambar di bawah tu... siapakah gerangan yang loghat.... hehehhehe!!!
Hahahaha!!! Oklah... cau dulu.... larikkkk!!!

4 comments:

intanfirdaus247 on 14 Februari 2013 pada 2:59 PTG berkata...

Happy birthday Alya..

Farah Waheda Wahid on 14 Februari 2013 pada 11:00 PTG berkata...

wah meriah sambutan tu mesti best... happy birthday to alya... ^_^

Emmymazli on 18 Februari 2013 pada 6:10 PTG berkata...

Tq... Nnt emmy bgtau alya

Emmymazli on 18 Februari 2013 pada 6:11 PTG berkata...

Tq... Nnt emmy bgtau alya yer farah.... Hihihi

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...