Rabu, 20 Februari 2013

1st GA by NYNA-Barbie Giveaway

Posted by Emmymazli at 11:27 PG
ﺒﺴﻡﷲﺍﻠﺮﺣﻣﻦﺍﻠﺮﺣﻴﻡ
Salam semua

Ni GA kedua Emmy join harini.... tengah layan boring sebenarnya... so Emmy try la terjah blog-blog kengkawan harini.... kalau mana yang ada anjurkan contest tu Emmy just cuba nasib juga...

Okeyyy... citer pasal GA yang dianjurkan oleh Cik Nyna kita ni.... Bila aku buka jer entry blog GA adik kita ni... terus aku terasa teruja.  Kengkononnya... ingat adik Nyna kita ni nak bagi GA berbentuk Barbie or aksesori-aksesori yang berkaitan dengan Barbie ni.  Dah tentulah aku terus teringatkan anak dara aku si Hanum yang sangat meminati Barbie.... tapi bila aku scroll down entry adik Nyna tu... rupanya lain hadiah yang ditawarkan pula... hehehehe.... Perasan lebeyy pula aku.... Dah teruja sangat dah aku tadi... Apa pon... hadiah adik Nyna kita ni still menarik sebenarnya.... so aku tetap cuba nasib jugalah untuk join GA ni... manalah tau rezeki akukan....

For those yang nak join GA ni... jom yok kita sama-sama cuba... rezeki masing-masingkan....

Aku nak tag:

p/s:  Moga ada rezeki untukku..... ﺇﻦﺸﺎﺀﷲ


3 comments:

Unknown on 20 Februari 2013 pada 3:58 PTG berkata...

Thanks sebab sudi join GA yg tak seberapa ni.. apa-apa pun good luck! ;)

Unknown on 23 Februari 2013 pada 12:51 PG berkata...

dari GA yang sama .. goodluck ! hehe .. =D

http://aliaazlovely.blogspot.com/2013/02/1st-ga-by-nyna-barbie-giveaway.html

Unknown on 26 Februari 2013 pada 4:24 PTG berkata...

Terima kasih coz sudi tag Wilma...
Ada peluang Wilma join ya...

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...