Rabu, 27 Februari 2013

SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??

Posted by Emmymazli at 12:43 PTG
ﺒﺴﻡﷲﺍﻠﺮﺣﻣﻦﺍﻠﺮﺣﻴﻡ
Salam semua....

Harini Emmy nak try contest yang agak best juga... nak tau apa....? Owner contest ni telah berbesar hati untuk menghadiahkan pemenang yang join contest ni dengan baju I♥Blogging yang tertera nama blog kita skali... Weeehhuuuuu.... Best kan... saper yang takmokan bila ada baju nama blog sendirik!!!  Harga baju ni biasanya around RM25-30... untung la empunya gerangan yang akan menang nanti... harap-harap akulah gamaknya....

Ini adalah  baju pilihan aku
SAIZ BAJU:  SAIZ L
Oklah.... one of the syarat yang owner contest ni mahu... kita kena lengkapkan slogan yang diberikan.... so this is my slogan.... hehehhehehe

Saya suka Salju Creative kerana Salju Creative merupakan one stop centre bagi bakal pengantin yang akan melangsungkan perkahwinan terutamanya yang menginginkan kelainan.  Salju Creative menyediakan pelbagai perkhidmatan seperti kad jemputan, perkhidmatan fotografi, bunting, cenderahati, stationary dan tshirt kepada pelanggan  secara online dengan menampilkan hasil rekaan yang benar-benar memenuhi citarasa terkini.  Rekaannya moden dan elegan serta mengikut peredaran masa. Pelanggan-pelanggan yang berurusan dengan Salju Creative pasti berpuas hati dengan hasil perkhidmatan berkualiti yang diberikan selain harga yang ditawarkan amat berpatutan buat pelanggan

Amacam?? Ok tak ayat aku mengampu.... muahahahahha!!!  For those yang nak join jugak jom la skali.... just klik kat banner tu..... Tarikh tutup penyertaan adalah pada 31 Mac 2013.  (ehhh... birthday aku tu... manalah tau dapat... memang rezeki hadiah birthday aku tahun ni la gamaknya...)


p/s:  Moga ada rezeki untukku..... ﺇﻦﺸﺎﺀﷲ

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...