Khamis, 7 Februari 2013

Terubat Luka Dihati....

Posted by Emmymazli at 11:57 PG
Salam Khamis semua...

Today aku nak share kehappyan aku kat blog ni  hasil dari story sedih (klik sini) aku smalam.  Sampai sekarang aku still tersenyum lagi dan tak hilang ni dari semalam.  Heheheh.... Sebenarnya...semalam lagi aku nak tulis kat blog pasal berita baik ni tapi kesibukan tugas yang tak berhenti-henti dari dari tengahari sampai ke petang tu so aku hold dulu la berita baik tu...

Sebenarnya... aku rasa bersyukur sangat kehadrat Illahi... setelah puas menitis air mata dan setelah berdoa kepada Allah agar rezeki aku dimurahkan... akhirnya semalam selepas aku buat entri sedih kisah boss aku tu... terus aku dipanggil ke bilik boss untuk berjumpa.  Boss mention kat aku yang dia telah revise semula borang prestasi aku dan dia setuju untuk meletakkan markah aku lebih dari 85%.  Rasa happy sangat...!!!  At least dengan markah prestasi aku tu... boleh la aku nak apply mana-mana kalau ada peluang kerjaya.  Takder la aku terperuk kat sini.  Huhuhu.... Tq boss!!

So.. harini aku dah boleh tersenyum kembali.... ada semangat nak bekerja dan memberikan idea-idea baru dalam tugas harian aku.  Kebetulan harini ada meeting dan aku diberi peluang untuk memberikan idea untuk JBK involve dalam program yang  bakal NRE buat iaitu Simfoni Seni 2013 pada penghujung Mac nanti.  Alhamdulillah proposal aku disambut baik oleh boss dan rakan-rakan lain cuma kena ada pengolahan cerita sedikit berpandukan tema yang dibuat oleh penganjur program.  Moga berjayalah hendaknya apa yang kami rancang nanti dan memperoleh kemenangan... insyaallah!!! Aminnn!!!

Bye guysss!!

5 comments:

Sally Samsaiman on 7 Februari 2013 pada 12:05 PTG berkata...

alhamdulillah...hujan tak selamanya, lepas tu mesti ade pelangi yg cantik :)

*sally umumkan pemenang GA esok...cikidautt :)

Farah Waheda Wahid on 7 Februari 2013 pada 1:44 PTG berkata...

alhamdulillah...syukur...kalau ada rezeki x ke mana... keep up the good work kay....

Emmymazli on 18 Februari 2013 pada 7:50 PTG berkata...

Tq sally... Tak sangka menang pula...

Emmymazli on 18 Februari 2013 pada 7:51 PTG berkata...

Thanks dear farah.....

Emmymazli on 18 Februari 2013 pada 7:51 PTG berkata...

Boleh je dollow saya... Insyaallah saya akan follow balik.... Tq...

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...