Isnin, 21 November 2011

Potong Kek Anniversary

Posted by Emmymazli at 4:14 PTG
Yuhuuuu... heheheh.... Saje jer nak meloratkan diri.  Hahahah.... Anyway.. seperti yang dijanjikan pada entry yang lepas, tertunai juga hasrat aku nak beli kek anniversary aku dan hubby petang Jumaat aritu.  Yeay.... dapat potong kek!!!!  Best-best!!  Tapi cube korang tengok muka hubby kita tu..... masam jer!! Ni disebabkan baru bangun tido di ajak bergambar dan ditambah pula anak dara aku tu mengambil gambar dengan terhegeh-hegeh.  Hahahah... boleh gitu?? Spoil gambar aku!!  Tak kisahlah... janji kek kita cantik dan sedap..!!!  Cantik pun disebabkan aku tambah sendiri bunga ros untuk cup cake aku  dalam freezer  tu sebab mau bagi nampak bertambah cantik lagi atas kek tu....  Hahahah... boleh gitu???
Cantikkan???
Muka hubby baru bangun tido.... nampak garang... hahahah

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...