Jumaat, 18 November 2011

Celebrate Anniversary EMMYMAZLI

Posted by Emmymazli at 3:23 PTG
Waaa... semalam aku dan hubby menyambut anniversary kitorang yang ke 10.  Huhuhu.... terima kasihlah di atas cadangan untuk celebrate dari kengkawan dalam FB semalam.  Hehehhe... Ada cadangan tu yang  bernas dan boleh di pakai dan ada yang sekadar nak menyakat... heheheh.... Dan thanks juga kepada  mereka yang wish!!!
EMMYMAZLI
Klilk pada gambar untuk baca komen kengkawan....
Apa pun, kami sambut secara sederhana ditemani anak-anak dengan pergi dinner sahaja.  Tak boleh nak tinggallah diorang ni.. huhuhu.... Tapi bab tempat tu... memang my hubby yang wat suprise.  Walaupun tak sehebat buat di Menara KL or Bora Ombak... tapi kat D'Tasik Bangi tu pun dah cukup ok dan romantik.  Romantik tu bukan apa... sebab makan diiringi alunan lagu-lagu lama yang best-best dari penyanyi band kat situ.  Ok per... tak yah gi jauh-jauh.  Makan pun style hotel tu.... dan yang paling best bila makan di tepi tasik walaupun tasik tu tak berapa nak nampak di diwaktu malam.. hehehhehe!!!  Mood pun romantik jer... walaupun ada 2 bodyguard aku kat sebelah tu... hahahahah!!!
Gambar restoran d'Tasik dari tempat parking
Bab makanan kat situ.. so far makanan yang aku dan hubby order sedap-sedaplah.  Aku dan hubby order Ikan Kerapu 3 Rasa, Sup Isi Ketam, Tom Yam Campur, Kangkung Ikan Masin dan Daging Masak Merah.  Saja order lauk-lauk cenggini... baru rasa puas hati nak makan... Perghhh...!! Ngences la pulak ingat lauk-lauk ni terutamanya Ikan Kerapu 3 Rasa tu.. memang marveles rasanya!!!  Anak dara aku si Hanum tu tak pernah makan sebanyak semalam... ada kot dalam 2 pinggan walaupun amik nasi skit-skit.  Lauk dia cuma Sup Isi Ketam dengan ikan kerapu tu jer.... tapi berselera tengok dia makan.   Hmmm.. berbaloilah makan kat situ.  Lebih kurang sama jer macam makan kat kedai Tom Yam pun harganya... tapi yang penting layanan macam hotel.  Puas hati!!!  Orang pun tak berapa ramai dan siap ada band lagik!! Heheheh....!!!
lauk-lauk yang kami order
Sup isi ketam yang menjadikan Hanum makan sampai 2 pinggan
Hmmm... sebenarnya.. aku ada target nak beli kek untuk anniversary kami ni.. tapi aku pula tak berkesempatan nak ke kedai kek pun... huhuhu... tapi aku akan cuba laksanakan juga target aku ni pada harini... aku akan update kat blog ni kalau dah beli kek nanti yer.. heheheh.  Bukan apa.. rasa macam tak sahlah kalau kita celebrate apa-apa kalau takder kek.  Macam hambar je kan..?  Huhuhu!!!

Anyway, thanks to my hubby yang membelanja dinner untuk anniversary kita ni... Moga ikatan perkahwinan kita ni berkekalan sepanjang hayat..... I love u popeye!!!

Oklah.. jom layan pic sekitar di restoran D'Tasik ni...
 
 
Buku menu
Promosi band
Penyanyi band pada malam itu
Muka budak yang kekenyangan... hehehhe




3 comments:

mughni collections on 20 November 2011 pada 12:44 PTG berkata...

http://isytaqshop.blogspot.com/
jom tgk

AcuRose on 21 November 2011 pada 12:11 PTG berkata...

Happy anniversary Emmy. Smoga perhubungan itu akan terus dirahmati selalu. Amin.. 10thn tuuu.huhu.

Emmymazli on 21 November 2011 pada 2:33 PTG berkata...

Thanks Acu for the wish.... v(^_^)v

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...