Rabu, 16 November 2011

My New Niece!!!

Posted by Emmymazli at 4:25 PTG
Warghhh... happy sungguh keluarga aku!!!  Kami dah dapat ahli baru dalam keluarga.  Akhirnya adik aku Angah selamat melahirkan anak perempuan kedua pada 14 November 2011 di Hospital Kajang jam 8.50 pagi.
Paling seronok mama dan abah aku ler sebab dapat cucu keempat.  Bergegas mama dan adik aku Syila ke Putrajaya untuk uruskan Angah.  Masa aku, mama dan Syila kat hospital.. sempatlah kitorang menggomol baby Angah ni... cium kuat-kuat pun tak nanges... kalau  nanges pun bukan sebab kena cium tapi sebab lain.  Tapi nanges yang 2 harkat jer.. hahahhaah.... alaahhh... geram betul laa!!!!!  Muka baby Angah kalini ada sedikit rupa Angah dan Zahri... Mana taknya... sepet ikut Zahri... tapi hidung kemek macam Angah!!! Hahaahahhah!!!
Disangkakan Angah dapat discharge awal pada hari berkenaan sebab baby semua dah berak dan kencing.  Tapi memandangkan doktor tak check lagi... So.. Angah kenalah stay one night kat hospital.  Terpaksalah mama dan Syila balik dulu ke Melaka bawa anak Angah yang pertama si Alya sebab bila Angah dah keluar hospital nanti dia akan terus balik ke Melaka untuk berpantang.

Petang tu... aku sempat tanya Alya pasal adik dia ni....

Aku:  Alya... Boleh tak maklong kongsi baby Alya...??
Alya:  Otey! makyom boye tongsi....
Syila/anjang:  Anjang nak tongsi2 boleh??
Alya:  Tak boyehhhh!!!!! Abg timi, tatak anum, pakyom, makyom ngan nenek jer boyehhh!! Anjang tak boyehhh!! (Sambil buat2 nanges dan ngade-ngade)
Syila/anjang:  Apsal sumer orang boleh... Anjang tak boleh??? Giler kedekut punya anak buahh...!! Dah la pelat!! 

Hahahhaha!!! Nasib la ko Syilottt!!!

Haritu... bila aku tanya hubby Angah.. apa nama baby baru dia ni.... Zahri cakap.. Noor Qaisarah Batrisyia.  Bukan main lagik nama!! Hahahahha.  What everlah... janji baby sihat.  Cuma kesian kat hubby aku sebab tak sempat tengok anak buah dia... hadiah baby dah beli siap-siap kat Kelantan yang kebetulan hubby aku outstation di sana tapi tak sempat jugak nak bagi pula.  Tunggu balik kampung jer nanti yer!! Hehhehehe

Congrats Angah dan Zahri....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...