Khamis, 17 November 2011

Bowling Kelab Alam

Posted by Emmymazli at 11:09 PG
 16 November 2011 - ARL Bowling, Alamanda

Bergambar ngan partner & hubby

Possing before start game
Yuhuuuu....  harini nak story pasal aku join pertandingan bowling Kelab Alam.  Pertandingan kalini.... aku joint partner ngan Suraya.  Sepatutnya... partner aku yang asal ialah Ina Tisha dan dia pun dah uruskan hal pembayaran sumer tetapi Ina Tisha ke Kuching pula untuk berkursus.... Ina Tisha ni adalah partner aku masa kami main bowling yang pertama dulu under Kelab Alam menggunakan nama group Divalah Sangat!!  So kalini terpaksalah bawa nama group tapi bertukar partner.


Terus terang aku cakap.... dah 2 kali aku masuk pertandingan bowling dalam tahun ni termasuk kali ini tapi aku mula rasa aku tak boleh nak perform.  Point macam hampeh... mencik!!!  Mood main pada hari pertandingan tu pun macam takder jer.  Main sekadar memenuhi ruang dah masa.  Huhuhu... kesian pulak kat Sue.  Aku memang tak berapa sihat lately ni sejak balik dari Terengganu haritu.  Ntah kenapa...  Hubby aku pun naik bising tiap kali tengok aku baling tak menjadi.  Huhuhu... nak wat camner....
Before membaling... hehehhe
Gayo jer lebih!!!
Anyway... dalam tak perform tu... jadilah team aku dapat No. 6 untuk team pompuan.  Huhuhu.... Kami ni bergambo jer sakan... main macam hampeh... hahahahha!!!  Tapi oklah lagik tu sebab hadiah pertandingan pada kalini tak berapa memberangsangkanlah.... So.. itulah seadanya... hahaha... boleh gitu???  Anyway.. thanks to AJK Kelab Alam yang menganjurkan event ni....
Menunggu keputusan
Possing jer memanjang... main cam hampeh!!! hahahah
Hadiah!!! Huhuhu... nampak pun cam tak best!!
Masa amik hadiah dari YDP Kelab Alam
Tunjuk hadiah ngan partner aku si Suraya
Nilah rupa hadiahnya..... :p

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...