Isnin, 31 Oktober 2011

Tambah Bugie Lagik!!!

Posted by Emmymazli at 5:00 PTG
Salam u alls....

Today aku nak story pasal cerita basi aku minggu lepas tentang burung budgie aku lagik.... Heheheh.. tak habis-habis pasal burungkan... eiiii... suka sangat la... sebab they all comel bangat!!!
Play time!!!
Sebenornya... aku baru menambah koleksi budgie aku pada Isnin minggu lepas.  Yerlaa... haritu dari 5 ekor aku bawak dari Melaka.... tinggal dah 3 ekor bila 1 dah arwah dan 1 lagi hilang.  So takkan nak biarkan yang seekor tu keseorangan bila yang partner 2 ekor tu berkasih sayang... yer tak?? Hahahhaahh.  So, cari punya cari.... ada seorang kawan dari Putrajaya ni nak jual.  So.... kali ni aku ambil 2 pair yang berwarna kuning dan hijau dan 1 ekor tu singgle mom untuk temankan budgie jantan aku yang keseorangan tu....  Hahah... boleh gitu??
Cer kira.... cukup tak 8 ekor..?? heheheh
Masa aku baru memula ambil tu.... sampai jer rumah.. Mak aiihhh.. !!! Kerumun anak aku tengok burung tu macam orang jakun.  Dan macam-macam persoalan la yang diorang tanya sampai aku pulak naik tension.  Huhuhu.  

Apa pun... yang penting.... budgie aku ada 8 ekor sudah!!!  Seronok bila diorang wat bising pepagi.  Bila la nak bertelur nih?? Tunggu nanti bila dah pindah rumah hubby kata nak buatkan sangkar baru yang besar skit dan cantik.... Hehhehehe.... Kan best kalau bleh pegang.... aku ni penakut skit kalau nak pegang.  Bukan apa, takut kena geget!! Hehehhe... tapi ada hati nak main ngan burung.  Camner tuh???

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...