Khamis, 27 Januari 2011

RedMummy di Muka Hadapan Berita Minggu!!! Betul Ke Boleh Buat Duit Ngan Blogger Ni????

Posted by Emmymazli at 12:10 PTG
redmummy2 RedMummy di Muka Hadapan Berita Minggu

Pagi Isnin aritu.. masa tengah drive kereta, terdengarlah chit chat kat Hot FM pasal penulis blog boleh meraih keuntungan... tu yg aku tertarik tu....  but arini baru teringat bila ada kawan tu dok story balik psl menda ni pagi tadi.... so aku pun mencari le.... cari punya cari.. rupanya ada kat blog member ni psl ni.... katanya dari artikel ni membuatkan mata aku terbeliak besar…betul ke???? Blogger untung RM1 juta, tajuk muka depan Berita Minggu Ahad lepas. So, aku pun find out la siapa gerangan tuan empunya blog ni... RedMummy, si pencinta merah. Beruntung betul dia, aku dengar dia dah kuar kat TV dalam rancangan Nona. Sekarang ni keluar kat paper pula. Confirm makin melonjak nampaknya trafik yang akan berkunjung ke blog dia, earning pun for sure makin banyak. Dalam kategori blogger, beruntung menjadi seorang RedMummy.

Mesti ramai blogger baru makin teruja nak buat blog lepas baca berita ni. Yele kan, tulis blog je hari2 dah bleh jadi jutawan in one year. Uiikkk.. best nyeee.. Tak yah susah2 nak apply kerja. Tak yah sibuk2 register  nama kat JobsMalaysia semata-mata nak dapat update jawatan kosong every week. Tak yah nak penat2 kerja kontraktor mcm kuli dengan gaji yang sometimes tak setimpal mana. Best ler kalu dgn hanya duduk kat laptop or pc ngan coffee dah boleh wat duit yang boleh menjamin income bulanan.

redmummy1 RedMummy di Muka Hadapan Berita Minggu

Seriously.. aku mmg tak pandai bab wat duit ni melalui blog walaupun lately ni aku rajin berblog.... sbb aku bukan ada pendedahan khas tentang ni.... tp rasa cam berminat plak kalau betul dengan berblog ni leh wat duit... tul tak?? sapa tak nak kan.... ada tak kawan2 yang boleh explain kat aku camne nak wat income ni... plssss????? aku sememangnya agak buta IT... heehhehe... ngaku pun!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...