Jumaat, 14 Januari 2011

10 Tips Menjadikan Ciuman Lebih Erotik (Khusus Buat Para Isteri)

Posted by Emmymazli at 10:05 PTG
Awas! Bacaan 18sx! …:-)

Malam pertama bagi seseorang wanita itu sudah tentunya saat yang berdebar-debar dan menyeronokkan. Semestinya seseorang wanita itu akan dapat merasai ciuman pertama daripada suaminya pada malam tersebut. Biasanya, suamilah yang akan memulakan langkah awal dengan memberikan ciuman di bibir anda!


Namun, bagi menyemarakkan lagi hubungan intim anda dan suami, apa kata anda mempelajari tips-tips bercium yang lebih erotik agar dapat menghairahkan suami anda pada malam pertama dan malam-malam berikutnya:-) Jika dilakukan dengan betul, sudah pastinya suami akan terkejut melihat ‘kehebatan’ anda di atas ranjang… -) Jom ikuti tips di bawah ini:

1. Hiasi kamar tidur dahulu
- Sebelum melakukan mana-mana adegan bercium, langkah pertama ialah hiasi bilik tidur anda dengan wangi-wangian yang segar dan harum. Taburkan beberapa kelompak bunga ros di atas katil bagi membangkitkan rasa romantik …….

2. Menghias diri
- Berhiaslah cantik-cantik di depan suami anda. Pakailah lingerie yang seksi dan perfume yang harum seperti vanilla dan jasmine yang confirm akan menaikkan nafsu suami anda

3. Sentuh tubuh suami
- Jangan malu-malu kucing pulak untuk menyentuh tubuh sang suami! Gunakan jari-jemari anda yang lembut dan gebu itu untuk membelai daerah-daerah di sekitar wajah suami, membelai rambutnya dengan lembut sambil melirikkan pandangan yang manja, mencakar atau meraba-raba bahagian belakang dan depan tubuh suami, paha, pinggang dan seterusnya … -)

4. Gunakan lidah anda untuk bermain-main di sekitar bibir suami
- Sambil membelai rambutnya, beranikan diri anda untuk bermain-main atau tease suami anda di sekitar daerah bibirnya dengan menggunakan lidah anda…


5. Buka bibir suami dengan lidah anda
- Apabila anda merasakan keghairahan suami makin memuncak, gunakan lidah anda untuk membuka bibirnya dengan lembut

6. Gigit bibir atas dan bawah dengan lembut
- Satu lagi cara untuk mengghairahkan si dia ialah dengan menggigit bibir atas dan bibir bawahnya dengan lembut.


7. Jangan malu-malu untuk tunjukkan keghairahan anda
- Tunjukkan keghairahan anda sendiri dengan melakukan ciuman dengan lebih berahi dan lebih agresif. Pasti suami akan terangsang dengan keagresifan sikap seksual anda! Jangan lupa juga untuk mengerang dalam keghairahan kerana lelaki sememangnya suka mendengar pasangannya menjerit dalam keseronokan!

8. Gunakan jari-jemari anda untuk mencakar dan membelai
- Semasa bercium, pastikan jari-jemari anda yang lembut itu sentiasa membelai suami. Misalnya, menarik rambut suami dengan lembut, mencakar bahagian bahu dan belakangnya dengan menggunakan kuku anda (jangan cakar dengan kuat sudahlah yer) dan meraba-raba dada suami anda…

9. Pelbagaikan cara bercium
- Jika dikaji, sebenarnya terdapat pelbagai jenis ciuman yang boleh anda praktikkan bagi menaikkan lagi nafsu suami:-) Misalnya teknik ciuman ‘French Kiss’ (ciuman menggunakan lidah), ‘Freeze Kiss’ (memasukkan ais ke dalam mulut kemudian gunakan lidah untuk transfer ais tue ke dalam mulut pasangan anda), ‘Angel Kiss’ (ciuman lembut di sekitar bahagian mata pasangan anda) dan banyak lagi teknik-teknik lain.


10. Explore daerah lain
- Contohnya, jangan ‘limit’kan ciuman anda di bibir dan daerah muka suami jer… sebaliknya cuba explore bahagian lain seperti bahagian leher dan bahu. Anda juga boleh membuat ‘love bite’ atau gigitan cinta pada leher suami…:-) Dan dari situ anda bolehlah pulak explore ke bawah dan ke bawah lagi dan seterusnya... :-)


Harap anda enjoy artikel ini!


Sumber dari: http://setelkahwin.com/

5 comments:

CY on 18 Januari 2011 pada 8:04 PG berkata...

errrrr...
*blushing*

Emmymazli on 18 Januari 2011 pada 2:40 PTG berkata...

blushing kee?? hahahha

✰ Nyna Domokun ✰ on 8 November 2011 pada 7:46 PTG berkata...

terbaik !

Tanpa Nama berkata...

Sy stuju dgn cara awk...lelaki yang mati pucuk pun mampu 'bangun' semula hnya kerana ciuman erotik yang x disangka2 oleh sang isteri...

Unknown on 24 Februari 2013 pada 1:38 PG berkata...

mantappp,,,

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...