Rabu, 26 Februari 2014

Projek Memikat Suami (Episode 5)

Posted by Emmymazli at 1:05 PTG

12 comments:

Unknown on 4 Februari 2019 12:43 PTG berkata...

Suke sangat dg film dye orang niie.. ditunggu film2 selnjutnya...

Unknown on 12 Februari 2019 4:40 PTG berkata...

Iye suke sangat.. takde lagi film2 dye orang yg jdi couple.. semoge je adae lagi.. tlong dong buat production.. buat film tuk dye orang...

Unknown on 16 Februari 2019 10:34 PG berkata...

Best gile citer ni mcm nak jee kahwin dngn aiman

Unknown on 9 Mac 2019 12:42 PTG berkata...

Suka

Unknown on 19 Julai 2019 10:52 PTG berkata...

Saya suka sangat film ini, buat lah film dia orang berdue pls,tapi sayang nya dia ora bukan jodoh nya..

Unknown on 6 Ogos 2019 1:28 PG berkata...

Serasii lah abang aiman dengan emma maembong.. kapan lgii mereke ber 2 main film sma2... saya tungguu lah...

Manusja on 1 Disember 2019 2:21 PG berkata...

Still tak leh lawan novel sbnr

Unknown on 27 Februari 2020 10:22 PTG berkata...

Bila dorg nak gather in drama lagi... Dah la tarikh kawin dorg sama... 20022020🤗

Unknown on 23 Mac 2020 12:47 PTG berkata...

Hue"

Unknown on 27 Mac 2020 2:18 PG berkata...

Love this drama❤️

ADWIYA on 16 September 2021 2:37 PG berkata...

Novel lagi best ke sis?

Unknown on 3 Februari 2022 1:47 PTG berkata...

Yes. Novel lagi best. Saya dah baca

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...