Rabu, 26 Februari 2014

Mieko Hilang!!

Posted by Emmymazli at 12:43 PTG
Mana la Mieko ni... Mieko.... Oooo.... Mieko.... Balik laa.... Dah 2 harini Mieko tak balik rumah. Mama rindu dah sangat ni... takde dah yang kacau mama time nak tidur... takder dah yang cium-cium dan jilat-jilat pipo dan hidung mama malam-malam... Pagi-pagi takde dah yang pegang kaki mama dan ayah sambil gigit-gigit manja sebelum kami pergi kerja.... Mana la Mieko pergi??? Baliklaaa..... Huhuhuh... Mama risau ni... nanti Mieko kurus sebab tak makan... Mieko tak cantik kurus... Mieko hensem gemok tau... Siapa pula nak makan makanan Mieko kat bekas besar tu di rumah...? Balik la Mieko....  Nanti takder yang tolong jaga rumah halau lipas dalam rumah.  Mieko jer pandai tau.... :(  Balik la cayang.....
Memang aku rasa sangat-sangat stess... entah-entah luka terkena pisau aku semalam tu petanda tak baik pasal Mieko. (Klik Sini)  Sebak jer dada... rasa nak menitik jer air mata... mana tak nye... layan kucing macam layan anak kalau yang sekor ni... gambar kat atas tu dia lepak kat bantal aku tido... mana aku tak sewel bila teringat dia.... terbayang-bayang dia kat katil aku...  

Jangan kata kami tak cari... puas dah anak-anak aku keliling taman perumahan aku tu cari Mieko tapi tak jumpa.  Hubby aku pon begitu.. puas dia pusing dengan motornya keliling taman.... Kat FB dan Whatsapp Taman Pinggiran Cyber pon aku pon dah pesan kalau ada yang ternampak dia please bagitau aku.... Tapi sepi jer... Huhuhu
So... inilah cara aku menangani stress aku this morning... makan ke tidak blakang citerrr... memang tidak dinafikan... asal aku tension jer aku nak makan.... huhuhu.... So pleaseee... dont say any word haa.... Just minta korang doakan Mieko aku tu balik rumah dengan selamat tanpa luka parah atau cedera dan minta dihindari kalau ada yang berkenan untuk simpan dia pula.  Huwaaaa.... Sadissss...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...