Selasa, 18 Februari 2014

Pengarah Saya Paling Sporting Sudah Bersara T_T

Posted by Emmymazli at 11:28 PG
Salam semua....
Our last day picture.  Miss her badly!!
Huwaaaa... mood nanges dulu.... today punya entry nak story pasal pemergian kerana bersara Puan Sharifah Hanisah binti Syed Abdul Aziz atau nama manjanya Puan Sherry bertugas di Jabatan Biokeselamatan (JBK).  Huwaaaaaa....

Hilanglah satu-satunya pengarah dan juga boss yang sporting, baik hati, pemurah and motherly kat opis ni.  Beliau bersara awal.  Bersara kerana apa... hanya kami-kami jer yang tahu... ngeh.. ngeh... ngeh.... Lagipun... dah usia gini Puan Sherry lebih rasa selesa untuk jadi surirumah tangga sepenuh masa dengan aktiviti mengemas rumah, gardening dan jadi ibu kucing...  hehehehehe.... katanyalahhhh!!!  Nak layan anak-anak mereka pon dah besau.... Yang paling penting kata Puan Sherry now masa untuk beribadat di usia emas ni.... Alhamdulillah.  Lagipun, husband beliau pon dah bersara... masa untuk dating-dating berdualah sekarang ni... hehehehehe... sok-sok aku pon gitu... aminnn... kalau ada umur panjang seperti beliau.

Okaylah... aku doakan yang terbaik buat Puan Sherry dan keluarga.  Sebenarnya... masa aku menulis ni... Puan Sherry dah 12 hari pon meninggalkan JBK.  Last day dia on 7 February 2014.  Ni kes aku rindulah kat dia ni sampai buat entry pasal dia.... mana tak nya.... lalu-lalu bilik dia gelap jer... huhuhu..... dah la masa ni tinggal aku berdua jer dengan pengarah seorang lagi yang sentiasa sibuk.  Tetiba terkesumat perasaan rindu pada dia lak.... huwaaaa..... Puan Sherry... if u read my entry ni.... "I MISS U PUAN SHERRY".

Bye!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...