Jumaat, 30 September 2011

Lawatan Mesra Ke Star Publication

Posted by Emmymazli at 1:48 PG
27 September 2011 (Selasa) - Star Publication, KL

Yuhuuu.... nak story ngan korang skit ni.... baru-baru ni aku telah diarahkan untuk turut serta menghadiri Lawatan Mesra ke Star Publication anjuran Unit Komunikasi Korporat NRE.  Tau tak tempat apa tu??  Haaa... inilah yang akak nak story ni.  Star Publication nilah tempat penulis berita-berita terkini di dada akhbar The Star setiap hari yang korang baca tu.  Itu pun kalau korang baca surat khabar inilah.. aku sendiri mengaku kurang membaca paper ni... selalu baca Berita Harian, Harian Metro dan Utusan Melayu... Ngeeeee ^_^

Tujuan lawatan ini diadakan adalah untuk mendekatkan lagi pelawat luar dengan dunia kewartawanan, editoring, macam mana penulis-penulis buat berita kat dada akhbar tu sumer di samping mengetahui serba sedikit hal-hal berkenaan Star Publication.  So far, banyak menda yang aku tak tau jadi tak tau.  Apa yang pasti, dunia kewartawanan ni memerlukan pengorbanan masa untuk pastikan berita yang diberi terkini dan tepat.  Bukan senang kerja orang surat khabar ni tau. 

Apa pun... thanks kepada penganjur yang memberi peluang kepada kami hadir ke Star Publication walaupun sekejap.    Takder apa nak aku story panjang berjela... hanya gambar penyeri laporan entry saya ni.. heheheh.. enjoy the pic!!

Dalam bas... sebelum bertolak ke KL
Di hadapan pintu masuk
Motto Star kot... heehhehe
Sedang diberi penerangan oleh pihak Star
Explanation yang menarik
Di tangga utama Star Publication kami berpossing
kenangan.... nice ^_^

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...