Selasa, 31 Mei 2011

Thank You Very Much AcuRose Lil Art!!

Posted by Emmymazli at 11:35 PTG

Entry kali ini sebenarnya aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada AcuRose Lil Art kerana kesudian beliau menukar segalanya kat blog aku ni dan mendesign berukan blog aku yang cantik dan pinky ni.  Sebenarnya dah lama aku nak say thanks pada designer berbakat bernama Acu ni tetapi asyik terlupa jer.  Haishhh!!

Buat pengetahuan kawan-kawan semua, segala yang anda lihat di blog aku  ni adalah hasil kerja tangan Acu yang tak pernah jemu melayan karenah dan kehendak aku.  Memang aku salute habis la dengan hasil kerja Acu ni.  Kalau korang ada masa, lawat la blog dia yer dan lihat hasil kerja Acu terutamanya Dolly-dolly dia yang bercirikan kemelayuan dan keislaman.  Blog Acu sendiri pun cantik!! Designerkan....  Event now dah beberapa bulan aku berkenalan dengan Acu ni, kali ni dah masuk 3 kali dia tukar header dan design blog dia... seronok lak aku tengok.  Kalaulah aku seperti dia kan best!!  Boleh tukar desingn blog bila-bila masa.  Hehehehe....  Ini tidak... aku ni buta IT skit bab design mendesign ni... hehehehhe.

Kalau ada kawan-kawan perlukan khidmat beliau juga dipersilakan.  Tapi kena tanya tuan empunya badan dulu tau.  Heheheheh....

Aku doakan, semoga kerjaya Acu berpanjangan dan dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah.   Amin.

p/s:  Kalau-kalaulah Acu terbaca entry aku ni... "Acu,  Emmy mintak copy Acu punya dolly baru ekkk!! Comel la!!!


AcuRoseDay

9 comments:

Cik Puan Kocik on 1 Jun 2011 pada 9:47 PG berkata...

pink...comel jew

Emmymazli on 1 Jun 2011 pada 11:24 PG berkata...

heheheh... comelkan... anyway... emmy merupakan peminat pink tegar... sebab tu kalau boleh sumer nak pink... heheheh

Hajjatul Darwisyah on 19 Jun 2011 pada 4:31 PTG berkata...

macam mana nak buat blog macam nie....boleh ajarkan./....????tapi blogg emmy cantik la......
suka3....

Emmymazli on 22 Jun 2011 pada 3:08 PTG berkata...

terima kasih afisyah. akak bermula dgn template biase jer. selepas tu akak minta bantuan Acu Rose Lil Art utk bina blog cantik ni....

Hajjatul Darwisyah on 23 Jun 2011 pada 8:13 PTG berkata...

boleh akak tolong bina blog yang cantik tak kat saya...

Hajjatul Darwisyah on 23 Jun 2011 pada 8:14 PTG berkata...

unmmmmm...akak boleh tolong edit blog saya bagi cantik macam nie tak???

Emmymazli on 23 Jun 2011 pada 11:05 PTG berkata...

adik afisyah... kalau nak jd mcm ni akak tak la pandai... akak pun minta acurose bantu akak.. kalau setakat blog biase... boleh la... akak juga bermula dari 1 blog biase yang akak ubah suai sedikit demi sedikit.... pakai template blogger jer... lg 1, kena rajin blog walking blog org lain ... tgk apa yg menarik pd blog org tu... then search kat internet bahan2 yg kita suka... then baru kita ubah suai blog kita.... ok...

LoveLy bEar ! on 30 Julai 2011 pada 9:44 PTG berkata...

cantik laa blog akak .. boleh tak akak ckp dkt acurose tlg edit blog sye ? thanks ...

Emmymazli on 4 Ogos 2011 pada 9:45 PG berkata...

adik lovely bear @ noraini anuar..

akak tak boleh nak tanya pada acurose melainkan adik sendiri berhubung dengan dia melalui email dia yg ada kat blog acurose tu... adik tgk2 lah yer. sorry sayang... happy blogging!!

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...