Jumaat, 27 Mei 2011

Perhimpunan Sejuta Belia di Putrajaya

Posted by Emmymazli at 10:23 PG
Haishhh... Semak aku tengok area opis aku ni.... Sana sini khemah! sana sini jalan tutup! Sana sini bising.  takleh buat kerja aku.....  Bak kata sahabat aku tadi... Dongdangdongdangggg.. Hahahahah... Sana sini bunyi muzik berdentang dentum.  Rasa cam nak menyibuk jer kat bawah tu tapi perasaan malas tu banyak sgt.. hahahah.. Kalau nak nyibuk tu boleh aje.... Almaklum lee.... Boss takder arini.  Kehkehkeh...

Rasanya pagi ni dah start perhimpunan sejuta belia ni. Adehhhh... Depan opis ada stage dan gerai-gerai... Tepi opis sebelah menara kbs ada khemah... Belah sini plak ada khemah jugak berdedai kat area parking tu, pastu kat blakang opis plak khemah budak sekolah camping kat situ.  Sana sini khemah. Haishhh semak!!  Memang la best kalau KBS buat acara besar-besaran macam ni,  tapi bila dah menyemakkan keadaan area opis aku ni.... Boleh pening kepala.  Sampai nak keluar opis pun takut.  bukan takut apa.... Takut sesat tak jumpa jalan balik opis.. Hehehehehhe

Tak dinafikan memang KBS telah menganjurkan Sambutan Hari Belia yang sangat grand.  Pastu bersekalik pula dengan Jom Heboh TV3 tu.  Lagi la sesak Putrajaya ni.   Confirm sana sini jam.... Aku memang teringin nak pergi Jom Heboh ni kalau ada kat sini.  Tapi nampak gayanya kena naik motor la ni... tak boleh naik kereta.  Bukan apa... takut tak tau nak parking kereta kat mana nanti.  Kalau pergi Jom Heboh ni bolehlah aku menyoppingkan diri di gerai-gerai yang disediakan.  Murah pun murah... lagi best kalau dapat barang free... hehhehehe!!

To all kengkawan di luar sana jika terbaca entry aku ni, jomlah datang beramai-ramai ke Putrajaya ni untuk menyambut Hari Belia jika ada rasa anda masih belia. Hahahahah.... walaupun aku rasa semak skit kat sini... tapi kalau korang tak datang.. amatlah rugi.  Ada Jom Heboh, ada sukan extreem, ada budak-budak camping, ada konsert, ada booth-booth dan macam-macam lagik.  Fun fair pun ada jugak tau... tapi aritu aku pergi tak best.. tak tau la 3 hari ni best ke tak.. hehehhehe.  Anyway... jom la yer....  SELAMAT DATANG KE PUTRAJAYA!!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...