Rabu, 26 Disember 2012

Cats Day Out

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 1:47 PTG
Reactions: 
Lepas Kids Day Out... masa untuk Cats Day Out pulak... hahahah... kucing pon ada perasaan yer... sian diorang duduk dalam sangkar jer.... bukan takmo lepas... kalau lepas dalam umah diorang suka-suka ati nak yak yak mana-mana dia suke (cakap berdasarkan testimoni).... kalau lepas kang takut ada yang mencopet plak... lagi-lagi pulak sumernyer gevu-gevu.  Sayang semuanya.... paling nak gelak bila tengok Cimong dan Jimmy bila keluar... bergolek-golek dia kat lantai porch... macam tak pernah jumpa lantai.... Love u all guys...

Bergolek-golek diorang....
Bermacam-macam posisi di cubanya.... hahahaha
Jimmy
Cimong yang menanti nak keluar rumah tu... sabo jer laaa
Anak-anak bulus lain... takder kerja betol diorang ni....
Yang sekor ni kerja dia manjat jer....  Gucci
"Hmmm....Sedapnya baring atas lantai mama aku nih..." kata Jimmy :P


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...