Ahad, 16 Jun 2013

Sambut Fathers Day Di Kampung

Posted by Emmymazli at 3:25 PTG
Fathers Day!!! Syukur dapat sambut ngan abah tahun ni bersama pakcik aku Waknang dan ipar aku Zahri. Laki aku??? huhuhu... cedeyyy.... outstation... tak dapat balik kampung bersama aku sekeluarga.  Kalau dia ada bleh sambut sekali kan.... Huhuhu.... Nyampah.... tapi layankan jer.... Kami celebrate ssecara simple jer dengan hanya potong kek sebab  abah dok lorat nak uli roti canai malam tu.  

Apa pon... disebabkan sambut dengan waknang sekali... dengan rela hati waknang bawak durian dari rumah untuk kami yang balik kampung ni jamu durian.... syukur....Thanks waknang....

Anyway.... Happy Father Day My Darling Mazli, Abah, Waknang dan Zahri yer....
 
 
 

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...