Khamis, 19 April 2012

Segmen: Follower Meningkat Trafik Bertingkat2 By Kina

Posted by Emmymazli at 12:29 PTG

Hehheeh.... tiba-tiba mood rajin aku sampai pulak lately ni nak join segmen yang dianjurkan oleh adik Kina. Katanya inilah segmen pertama dan dia agak risau incase tiada siapa nak join. Aku join ni pun nak bagi support kat Kina sebab aku pun pendatang baru dalam dunia blog.... Blogger picisan la katakan... hehehhe
Alhamdulillah... once aku buka blog Kina... dah ramai yang join rupanya. Tarikh tutup segmen ini ialah pada 30 April 2012.



Aku just copy paste dari entri dari blog Kina lah yer...


Sebab kina anjurkan segmen ini
  1. Nak rasa pengalaman sebagai penganjur segmen. Selalunya asyik main segmen orang je
  2. Segmen ni sebenarnya kina buat khas untuk blogger2 baru.bloger lama pon boleh join..Anggap segmen yang kina buat ni sebagai platform untuk korang tambahkan follower k.
  3. Merapatkan ukhwah sesama sahabat blogger
  4. dan menaikan trafik sendiri..hehehe


Syarat2 (kita guna yang basic je)

  1. Follow blog kina yang hodoh ny.
  2. Letak banner segmen kt post korang..linkkan ke blog kina taw...
  3. Buat lah satu entry khas untuk segmen ni dengan title Segmen: "folower meningkat trafik bertingkat2"
  4. Jangan lupa komen kat ruangan komen and bagi link entry korang sekali
  5. link yang diterima adalah link full bukan link yang hanya seperti ini "http://kinarakinatara-beebeey.blogspot.com"
So.... apa lagi... jom kita kenal-kenal ngan adik Kina ni dan tingkatkan trafik kita...

3 comments:

kinara kinatara on 19 April 2012 pada 1:06 PTG berkata...

thanks sudi join:)
done follow blog akak:)
nice blog..

Emmymazli on 19 April 2012 pada 3:32 PTG berkata...

Thanks Kina....
^_^

Khali on 27 April 2012 pada 12:29 PTG berkata...

Saya dah follow dan jom follow saya pula .. dan dari segmen yang sama jugak :)

http://www.fazlinakhalina.blogspot.com/2012/04/folower-meningkat-trafik-bertingkat2.html

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...