Isnin, 1 Ogos 2011

Jenjalan Kat DLE-Digital Lifestyle Expo, KLCC Dapat Ipad2

Posted by Emmymazli at 5:13 PTG
Hari Ahad lepas... selesai jer uruskan anak aku setelah habis kelas taekwondo, tetiba hubby terus ajak jalan.-jalan.  Mula-mula ingat nak ke Alamanda jer sebab aku ada inform hubby yang beberapa barang kepeluan rumah perlu dibeli.  Tetapi laluan nak pergi Alamanda tu menghala ke PICC dan ke highway MEX. Pelik la pulak.  Aku pun barulah nak tanya "Nak pergi mana ni???"  "Ikut jer laaa..... nak ke KL"   Malas nak tanya lebih-lebih tapi baru aku teringat tengahari tu masa dalam kereta on the way balik dari Port Dickson ke Putrajaya, memang hubby ada  la hint-hint cakap nak tengok-tengok Ipad2.  Katanya kalau dapat pergi PC Fair ni bleh tengok-tengok dan minta aku check dalam Samsung Galaxy Tab aku yang pinkisy tu kat mana ada PC Fair.  Setelah disurvey, kebetulan ada kat KLCC tapi bukan PC Fair but Digital Liifestyle Expo. (DLE).   Kiranya lebih kurang PC Fair ler.  Rasanya memang dia nak pergi situ la kot.... Heheheheh.

Tepat ramalan aku... hubby terus direct ke KLCC dan park kereta kat Masjid KLCC.  Punyalah menapak jauh nak gi tempat tu... tapi Ipad2 punya pasal... layankan jer....  Dalam kepala hotak ni dah berangan-rangan.. kot -kot la betul-betul dapat Ipad2.  Anak-anak aku pun dah lama dok mengidam nak Ipad2.... so, sendiri mau ingatlah kan... Hehhehehe!!!

Round-round punya round..... survey punya survey.... akhirnya... berjaya juga aku dan  anak-anak memiliki benda yang diidamkan.... besh-besh... pasni leh update blog or facebook pakai Ipad2.  Kalu tak, aku guna laptop or Galaxy Tab aku tu jer... tapi itu pun aku dah syukur banyak.. sekarang dah dapat Ipad2... lagi la syukuuuurrrr!!! v(^_^)v  Thanks my love hubby....

Tapi dalam kata hubby dah membelikan Ipad2, aku lak kena paw beli Blue Ray Player untuk TV kat umah tu.  Nak nampak jelas katanya gambo kat TV.... iyolahhh!!! Terkena jugak mak ni tau...  Itu belum lagi nak beli External Hard Disk 2TB... alasannya sebab aku banyak bergambo... boleh gitu??? Hahahhaha

Aku punya Samsung Galaxy Tab lepas ni hubby aku yang nak pakai.... mula-mula hubby kata nak jual... tapi aku lak sayang.... sorry la... aku memang sayang harta aku... huhuhuh

Anyway... thanks my laling hubby sebab merealisasikan impian kami anak beranak untuk memiliki Ipad2.... seronok giler....!!!!  Tapi Notebook Pink Sony Vaio I tak dapat lagik... bila mau hadiah???? Besday I ekkk???  Heheheheheh v(^_^)v

Tengok kotak jer sudahlah yer... hehehheeh          



0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...