Jumaat, 1 April 2011

Hadiah Birthday Dari Insan-Insan Tersayang....

Posted by Emmymazli at 1:57 PG
Happy Giler!!!! Hehehhe.... tau kenapa??? Aku dapat hadiah hari jadi paling best tahun ni.  Mostly semuanya idaman aku tau!! 

Firstly,  nak say thanks to Abah sebab dah bagi hadiah 'Special' kat Along in advanced.  Apa hadiahnya??? Abah kata biarlah rahsia.... heheheheh....


Secondly, thanks to Mama sebab bagi purse BUM Equipment.  Actually Mama pun bagi hadiah awal masa aku balik kampung baru-baru ni.  But baru arini nak bagitau apa Mama bagi aku.  Kalau bagitau kengkawan awal-awal sure dah tak surprisekan....


Thirdly, thanks to my sis Syila because bagi 'Surprised Flowers' dalam jam 11.20 pagi pada 31 Mac 2011.  Comel giler!!! Sampai orang opis ingat skandal yang bagi... sabau jer laa.....


Fourthly, tenkiu bebanyak pada my sis Angah yang presentkan kasut Carlo Rino yang cantik.  Tak payah Along susah-susah cari kasut nak gi Hi Tea Anuar Zain nanti.  0_<"


Lastly, aku pun ada hadiah untuk diri aku sendiri.  Yer la... aku jarang mengharapkan apa-apa dari orang.  So, aku prefer menghadiahkan diri aku sendiri atas segala usaha aku dan juga untuk keyakinan diri aku.  Huhuhu... Kalau orang baca mesti sedihkan... boleh lak bagi hadiah untuk diri sendiri.  Tapi itu lah aku. Kalau aku mampu, aku beli.  Kalau tak mampu buat cara tak mampu.  Itu saja.  Nama nak mintak even with my hubby, memang kadang-kadang aku segan.  Silap-silap nanti kena marah lak.  Membazir katanya.  Huhuhu... sedey!!! So, untuk menghadiahkan diri aku sendiri, aku telah membeli sepasang jubah kaftan yang simple tetapi bergaya berserta seluar slack yang comel (comel tu sebab ada blink-blink... heheheheh).  Terasa happy sebab aku dapat apa yang aku inginkan sejak sekian lama.  Bukan apa... dulu masa jubah kaftan dan seluar yang blink-blink ni tengah top, memang aku tak mampu nak beli.  Since sekarang dah berlambak di pasaran dan dijual dengan murah, bolehlah kalau nak berbelanja.  Betul tak? Heheheh....


Anyway.... thanks Abah, Mama, Angah dan Syila yang menghadiahkan aku such a wonderful present for this year birthday.  Love u all!!! Tinggal my hubby and my litle bro yang lom present lagik!! (ayat macam mengharap jer... poyo sungguh!!) Hehehehe...

Sekian story kali ini... jumpa lagi!!!

1 comments:

imanamani on 1 April 2011 pada 8:51 PG berkata...

dalam bebanyak hadiah aku suka purse tu...

any way..selamat ulang tahun...semoga panjang umur murah rezeki ..di rahmati Allah selalu..semoga di beri ketabahan dalam melalui liku liku kehidupan..

semoga menjadi anak, isteri , ibu dan sahabat yang solehah. amin.......

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...