Isnin, 28 Februari 2011

Abu Thalhah Big Day Party

Posted by Emmymazli at 10:39 PG
26 Feb 2011 - Paya Dalam, Melaka

Hai semua... rasanya mcm lama tak menulis.... rindu kat blog ni... harini baru berkesempatan nak tulis blog.... story for today is about cuti hari Sabtu yg lepas, berlangsungnya majlis hari jadi cousin aku Abu Thalhah yg disambut secara besar-besaran oleh makcik aku yg bongsu iaitu Bik Obe.  Reasonnya sbb bik obe tak pernah celebrate birthday adek thalhah so kali ni dibuat secara besar-besaran.  Perancangnya ialah kakak Thalhah iaitu Ainul Mardhiah dan adik aku Syila bersama-sama cousin aku yg lain... kalini aku dtg makan jer... hehehehe... boleh gitu??? Apa pun beruntung adek Thalhah. 

Antara yang menarik party ni, adik2 dan cousin aku telah buat a few program mcm persembahan  unplug oleh cousin aku si celeng a.k.a shahril, kuiz, chicken dance, jangan lupa lirik, dan macam2 lagik..... siap ada chocolate fountain lagik.... mahal tu cost.... ada candle everywhere....  sekali kalau tgk mmg macam kenduri kawen la.... apa pun bagi aku... yg penting dapat gathering ngan family.....

Thanks bik obe sbb buat majlis ni walaupun tak brp lancar program sbb masalah teknikal..... apa pun Along nak ucapkan Happy Birthday to Adek Thalhah.  Moga adek panjang umur dan dimurahkan rezeki dan sukses dalam hidup....

Abu Thalhah dan Makwek

Si kaki possing

org sibuk2 kita kaki bergambar.... hehehhehe... nasib

birthday boy

suap adek thalhah dgn cupcake yg aku buat sendiri

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...