Selasa, 1 Februari 2011

Selamat Hari Wilayah 2011 ... Hooreeyyy... Cuti!!!

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 8:06 PTG
Reactions: 
Selamat Hari Wilayah 2011 untuk penghuni Wilayah Persekutuan Putrajaya, Kuala Lumpur dan Labuan. Seronok giler arini lepak kat umah n layan tido jer harini..... but tgh td adik aku angah mengajak keluar pula.... ajak keluar beli kabinet tv dia.... hihihii... layan jer laa... yg pebting dia belanja aku makan.... bukan apa... bila dah cuti kalu boleh sumer aku nak cuti jugak.... masak pun boleh cuti ekk!!! hahhahaha

Apa pun.... pada yang tak tahu lahu Wilayah Persekutuan.... dgr2kan lah kat sini.... hafal tau!!...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...