Isnin, 7 Februari 2011

Birthday Anak Buahku Sorang - Alya Batrisyia (3 tahun laaa)

Posted by Emmymazli at 5:04 PTG
Salam semua... baru rasa nak update blog ni... last update is on 3rd February.... heheheh... bila cuti2 ni... so aku pun cuti tulis kat blog... heheheh.. bukan apa.... mood nak lepak jer... padahal kalau nak berblog boleh jer... kat kg tu ada streamyx...

4 Februari 2011 - Ayer Molek, Melaka

Alya Batrisyia

Aktiviti aku kat kg.... last Friday... celebrate birthday satu2nya anak buah aku dalam family, si Alya Batrisyia yang ke 3 tahun laa... hehehhe... seronok sungguh si kenit ni nak sambut birthday... siap kena sorok sumer benda la termasuk hadiah n baloons before nak wat party... kalu tak sumer dia nak pegang... nnt kalau di ambik oleh kita... taunye nangis jer... gembeng!! heheheh.... menu on that day... nasi beringin... si angah punya idea la tu.... aku layankan aje.... so far yang datang adalah family2 yg ada kat kg jer... yg family2 sebelah seremban bukan tak nak jemput.... kalau balik kg dijemput la dtg... kalau tak balik jemput mana yg ada jer.... hehehhe... kecil-kecilan la org kata..... lg pun angah buat pun last minit jugak... ingatkan hari sabtu.. rupanya jumaat... so buat mana yg ada... tp meriah la jugakkan....

Bab hadiah untuk alya... aku mmg pening skit... kalau aku suka bg mainan... my hubby lak suka bg baju... so nak puaskan ati... beli jer 2-2.... hehehehe... anak buah sorang.... bukan ramaipun.... lgpun anak buah sorang ni kesayangan my hubby... apa2 skit2 nak kat paklong jer... naik toncet la my hubby... lg2 pulak kalau alya ckp pak long hensem... hahahahah... perasan la pak long tu.... kat maklong dia ni alya tak mau.. sbb maklong rajin sakat... hehhehe

Apa2 pun... happy sebab mostly family kat kg dapat dtg.....  meriah la.... cousin2 aku n termasuklah my hubby makan nasi beringin sampai tak hengat!!... ada yg tak bleh duduk... berdiri jer... sbb perut penuh giler... hahahah... sengal....

Maklong nak ucapkan Happy Birthday to Alya Batrisyia..... semoga alya jd anak yg pandai dan menghormati ibu dan bapa.... jangan nakal2 mcm mama tau... hahahhaha... Sayang ALYA


 
Time nak tiup lilin.... bukan main loghat dgn dia punya mask tu... hehheh

senyuman gatal dari anak buahku time potong kek... hahahhaha

Bergambar dengan family

Hadiah2 yg Alya dapat

Hadiah pemberian my hubby... suka Alya dpt baju mcm princess

Hadiah dari Hanum & Kimie
 
Antara tetamu yg hadir

antara sedara yg joint skali...sibuk masing2 melayan di putri adrianna yg comel
  
adik aku.. boy pun loghat jugak dgn GF dia.... heheheh tgk si kimi tu tdo kat si
boy.... kesian dia tak dpt joint potong kek dgn Alya... penat sgt... hehehehhe

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...