Rabu, 3 September 2014

Layan Hanum Buat Kad Pengenalan

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 2:46 PTG
Reactions: 
2 September 2014- Jabatan Pendaftaran Negara Putrajaya

Salam semua...

Tak sedar aku... sekejap masa berlalu... Pejam celik-pejam celik dah 12 tahun dah anak dara aku ni.  Tapi  aku masih perasan muda okeyyyy!! Heheheheh... Bila umur dah genap 12 tahun terpaksalah aku uruskan Hanum ni untuk buat kad pengenalan.  Aku tak pergi jauh pon nak buat kad pengenalan ni... dengan ngan opis i jer.  Hmmm.... nak uruskan budak sorang ni buat kad pengenalan pon seksa.  Nak bedakkan dia supaya dalam gambar takmo nampak malap pon payah.. ada jer tak kena ngan dia.  Belum lagi isu tudung.  Haiyoooo.... boleh kencing manis tau. Kalau tegur kang buat muka.  Dah siap kad pengenalan ni baru muka ada senyum.  Ok plak katanya.. Kalau tak dia nak buat tudung depan tu terjongket skit ala budak-budak sekarang bertudung.  Loratttt!!! Hmmmm... nasib baik la anak dara sorang... kalau 8? Mau senget aku dibuatnya kalau jenis banyak kerenah gini.  Huhuhu.  

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...