Khamis, 3 April 2014

Alkisah Aku Dipanggil Cikgu

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 2:30 PTG
Reactions: 
Heheheh.... tergelak sengsorang aku bila ingat balik kisah semalam ni... 

Mana taknya.... kisah ni membuatkan  hidung aku kembang kempis tenghari semalam.  Sebenarnya ku pergi ke sekolah anak semalam nak hantar fotokopi surat beranak untuk nettball team dia... Sepanjang aku kat sekolah mencari-cari si Hanum... adalah dalam 4-5 orang murid yang selisih ngan aku akan cakap "Assalamualaikum cikgu" Huh??? Cikgu?? Hikhikhik.... Ada seorang murid India tu lak siap tanya "Cikgu ke?" and aku cakap.... "No la... saya macam cikgu ke?" Budak India tu mengangguk. Wahhhh... kelas makk jahh... mak cam cikgu ke??? Kihkihkih!!!! Berpintal usus mak dengar budak-budak panggil cikgu... hahahahhaha!!!!

Cer korang tengok gaya mak semalam... memang rupa cikgu ke???

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...