Isnin, 2 September 2013

Wedding My Cousin Adlina & Fairul

Posted by Emmymazli at 5:44 PTG
1 September 2013 - Hotel Singgahsana PJ


Congrats cousin... semoga berbahagia ke anak cucu dan hingga ke jannah...

Hmmm... bertambah lagi keluarga side abah aku.... walaupun tak rapat dengan cousin aku ni, tapi aku tetap mendoakan yang terbaik mereka sekeluarga....

Yang penting haritu dapat gathering bersama keluarga belah abah.... bukan senang nak jumpa... aku memang ambil peluang macam ni jer sebab kalau time raya pon lum tentu dapat jumpa.... yang paling... paling... paling penting dapat juga melaram sakan... kengkununnya kalau wedding kat hotel kena pakai vogue-vogue skit.  Hahahahah.... sakan la sangattttt!!! Tak sedor diri tembam... kihkihkih....

Oklah.... tataaaaa
Ok tak???
With Angah yang sama-sama perasan vogue
Antara keluarga yang sempat berkumpul untuk snap pic
Abah dan adik-beradiknya.... ada lagi 3 orang yang kebizian tak dapat bergambar bersama





0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...