Rabu, 4 September 2013

Malaysia Contest & Giveaway by Emmymazli

Posted by Emmymazli at 11:06 PG
Salam semua… 

Sangat lama aku tak update blog… hehehe… ini semua faktor blogger dah kena block oleh kementerian…. What a boring things!!! 

Anyway sekarang telah punya minat baru…. Sorrylah kepada kengkawan yang menjadi friend aku di FB… confirm korang boring tengok aku asyik dok Like & Share banyak contest kat FB.  Sorry sangat-sangat taw.  Aku cuba nasib jer… manalah tau rezeki aku sentiasa ada…. Doa-doakanlah…. 

So far sejak aku join contest like & share d FB ni… aku takderlah menang hadiah besar-besar lagi.  Alhamdulillah….Buat masa ni dapatlah hadiah ciput-ciput.  Syukur!!!  Moga Allah sentiasa memberikan aku rezeki yang murah selalu seperti seorang kawan aku nih.  Aminnnnnn…. 

So kengkawan semua…. Join sama yer…. Mana tau rezeki kitakan…. Jangan marahlah kalau ada yang aku tershare kat korang…. Aku hanya cuba nasib jer…. Lepas ni…. Saper  yang feel free nak join contest…. korang bukak jer FB aku and tengok mana-mana contest yang korang bleh join yer.... Orait guysss…..Tataaa!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...