Khamis, 5 September 2013

Tayang Si Mieko!!

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 12:15 PTG
Reactions: 
Salam semua... 

Hehehe.... poyos giler tajuk di atas.... Lama sudah aku tak menayang gambar kucing-kucing aku... tapi lately ni... anak Gucci si Mieko buat hati gundah gulana... ecehhh!! Macam pakwe jer... Comel weh si Mieko ni... sebelum  ni saja tak mau tayang si Mieko sebab takut umur tak panjang dalam tempoh 2 bulan pertama... ni dah nampak dia aktif dan sihat baru boleh keluarkan dia dari sangkar dan bagi dia jalan-jalan di taman permainan.... Gambar pon dah  boleh ambil.... heheheh....

Amacam... ?? Comey tak Mieko saya???

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...