Selasa, 1 Mac 2011

Raptai Majlis Apresiasi / Sessi Beronggeng

Posted by Emmymazli at 10:24 PTG
Salam semua.....

Nampaknya aku kelewatan pulang ke rumah harini sbb telibat dengan raptai Majlis Apresiasi untuk majlis tu esok... kali ni aku terlibat dengan acara berbasikal bersama team NRE Cyclist dari Kelab Alam untuk berbasikal di sekitar kawasan Paya Indah Wetland (PIW) mengiringi Menteri esok.... apa pun sesi raptai petang tadi menjadi sesi beronggeng menaiki paddle bot sbb menunggu boss admin tak sampai2 dan akhirnya sampai pukul 5.30 petang... padahal team aku awal2 lagi dah sampai pukul 3.30 petang tadi....

Partner aku naik paddle  boat td ptg ialah Rashid dari bahagian pentadbiran... sib baik dia sporting... hehhehe.... masa naik paddle boat tu.... dpt la amik gambar ungka yg duduk kat pulau PIW tu.. masa mula tu bukan main senggayut... bila dah dekat ungka tu duduk jer.. sambil tu sempat amik gambar bunga teratai... cantik sungguh.... kalau  bawah kamera dslr tu mesti dpt hasil gambar bokeh yg cantik... huhuhu... before naik paddle boat tu dpt la tgk burung merak secara berhadapan.... bukan main jinak lagik.... tp sayang... sbb dia tak bukak ekor merak dia yg cantik tu....

Anyway... byk lagi aku belum dpt tgk kat PIW ni.... hopefully sok dpt la khatamkan melawat PIW ni.... apa pun aku happy sbb merasa la naik paddle boat tu free ptg td.... tak yah kena bayar... esok lom tentu dpt naik paddle boat.... sudah tentu menteri yg kongker... hehehhe....

possing ngan life jacket yg penuh sampai ke leher tu....

Rashid

my paddle boat partner

ungka dan pasangannya

comel ungka ni...

antara bunga teratai yg indah untuk dicaptured

bunga teratai

suasana khemah untuk majlis apresiasi dari arah tasik

comel tak kami naik paddle boat???

kainku yg kebasahan

burung merak yg terdapat di Paya Indah Wetland


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...