Selasa, 20 April 2010

Genting with Family

Posted by Emmymazli at 2:52 PTG
16 April 2010 -  Genting Highlands

Hai sumer... Percutian kali ni aku n family pegi lagi Genting Highlands untuk settlekan tiket yg kitorang dpt dari kumpul surat khabar Berita Harian... sumer ada 7 tiket means yg pergi sumer dlm 14 orang... so selamat la duit nak masuk theme park kan... best arr kali ni pegi... rileks skit sbb tak kena pada hari minggu... so tak la kena byk beratur bila nak main apa2... cuaca pun ok.. balik pun tak perlu nak rushing sgt sbb stay kat hotel area Gohtong Jaya... kitorang duduk kat Apartment Genting View... bab hotel ni kena share-share laa... makan pun apa yg ada jer... simple but so far enjoy giler....

Thanks to adik2 n cousin ku sumer yg dpt join... sayang 2 tiket tak dpt guna sbb ainul ngan dak amat tak pergi... kalu tak boleh ajak sesapa yg lain joint... hmm....

cousinku celeng.. possing kat signboard genting...

possing b4 naik cable car....

me with mama n nina dlm cable car... cuba perhatikan muka mama tu... muka org gayat!! hahahah

adik aku... angah n hubby dia zahri & alya
alya nampak gayat.. ngeeee ^_^

kuar jer cable car... terus possing

depan theme park...

keluarga aku ni paling sakan kalu bab bergambar

naik solero shot... best wooo!!!

adeyyy... gayat masa ni.... nak terburai usus rasa... hahahaha!

anak aku layan naik kuda koboi ... kimi cam takde perasaan jer...

depan bas ala2 london gitu...

aku dan toys yg dpt masa main game kat genting...

b4 balik... possing manje dgn hubby

bergambar dengan semua b4 bertolak balik...


More Pics at my FB:

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...