Khamis, 8 April 2010

Birthday Anak Effa Macgdi

Posted by Emmymazli at 3:24 PTG
7 April 2010 - Kolam Renang Presint 6, Putrajaya

Aku dijemput untuk attend birthday party anak kawan aku Effa.  Memandangkan anak dia tu sama tadika ngan Hanum dulu.. so aku layankan jer untuk datang dengan Nurul dan anak2. Selain dpt makan, dpt jalan-jalan kat kolam renang tu presint 6 tu... walaupun slalu datang bawa anak aku mandi kat situ... tp tak pernah lg la explore tempat tu... so malam tu aku meround la area situ... hmm... not bad la.... mana la tau aku lak nak wat event kat situ nnt... hehehehhe!!

before potong cake... ramai2 ni sumer budak2 yg blajar berenang kat kolam presint 6 tu skali dgn anak effa

birthday cake sampai 2....hebat

Effa dan anak...

possing aku dan nurul mengalahkan birthday girl...

nurul with kids n anak2 aku....


More pics at my FB:

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...