Isnin, 18 Januari 2016

Mencari Kelas Taekwondo Terbaik

Posted by Emmymazli at 11:42 PG
Assalamualaikum semua.

Harini nak buat promo skit pada parents yang mencari kelas mempertahankan diri atau Taekwondo untuk anak masing-masing atau diri sendiri... Memandangkan ada beberapa kenalan dah ada yang bertanya... so ada baiknya aku sebarkan perkara baik pada semua khususnya.... Senangkan semua orang.... heheheh...

Kelas yang aku maksudkan adalah dari Kelab Taekwondo Koryo Malaysia.  (klik sebelah)
Pada pembaca atau kengkawan yang pernah follow blog aku pasti perasan entry-entry tentang perkembangan anak-anak aku dalam sukan taekwondo walau taklah sehebat mana... tapi boleh laaa... and alhamdulillah... Kelab Koryo  merupakan kelab yang terbaik di Malaysia sekarang ni dan membuka ruang buat anak-anak kita yang berbakat besar... Banyak kejayaan telah di rangkul oleh Koryo setiap tahun... kat bawah ni aku ada letak beberapa gambar kejayaan Kelab Koryo sepanjang tahun 2015 yang mungkin beri inspirasi buat parents and anak-anak diluar sana... so... sape yang berkenan nak joinkan anak-anak... marilahhh... 
 
 
For those yang mencari kelas taekwondo area Putrajaya, Puchong, Nilai, Sepang, Port Dickson.... ni jer lah yang dapat aku  bantu... contact number ada di bawah.  Area yang yang aku maksudkan adalah di bawah seliaan Sir Muhinuddin dari Koryo Sepang.

Sir Muhin - 016-3070982
Sir Khalid - 017-8766486
Sir Stephan - 012-2646778
Sir Ridzuwan - 019-6094010
Bagi area lain seperti Shah Alam, Ampang, Damansara, Batu Pahat, Melaka, Kluang, Pekan, Muar, Jengka dan lain-lain lagi... boleh contact atau tengok FB yang aku listkan di  bawah ini sama ada direct pada Kelab atau Sir yang berkenaan atau pada FB Kelab Koryo Malaysia sendiri untuk dapatkan maklumat kelas yang dibuka yer.... Good luck semua!!


Harap info ni sangat membantu korang!!!






2 comments:

julierosarina on 8 Disember 2016 pada 10:39 PG berkata...

salam...boleh tau melaka kat area mana.sy dah pm fb koryo melaka tp tiada siapa yg reply...sy tgh mencari pusat taekwando utk anak berumur 6 tahun

Unknown on 16 Mac 2022 pada 11:49 PG berkata...

Saya mencari kleas tekwando Di kuching sarawak

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...